Kolorowe reklamy

Innowacje w świecie reklamy – co obecnie wydaje się najefektywniejsze?

Reklamowy rynek zmienia się dynamicznie, dopasowując do kolejnych trendów i pomysłów. Reklama jest wszędzie dookoła nas, w każdym momencie ludzie są bombardowani sloganami, obrazami i hasłami reklamującymi najróżniejsze firmy, produkty i usługi.

baner
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Oczywiście reklamowy rynek używa wszystkich technologicznych nowinek, jeżeli tylko ktoś wymyśli technologię, jaką można wykorzystać, to od razu ktoś wynajdzie dla niej zastosowanie w promocji (porównaj – agencja reklamowa Kraków). Każda możliwość zdobycia przewagi nad konkurencyjnymi firmami lub zmniejszenie kosztu emitowania reklam jest pożądana, dlatego też co rusz pojawiają się nowe pomysły i technologie. Do wykorzystywanych coraz częściej technik reklamowych zalicza się reklamy świetlne. Kilka dekad temu panowały barwne, migające neony, tak bardzo typowe dla niejednego budynku za granicą i w Polsce. Rosnąca powszechność elektroniki spowodowała, że w ich miejsce pojawiać się zaczęły bannery opierające się na diodach LED, które mają dużo więcej funkcji w porównaniu ze standardowymi neonami.
Reklama diodowa opiera się na zaprojektowanych w specjalny sposób panelach z zamocowanymi wewnątrz segmentami diod. Tym wszystkim steruje specjalny układ, i to właśnie ten układ stanowi o możliwościach i sile jaką dają takie panele. Diody mają różną barwę, w zależności od rodzaju tablicy może ich być mniejsza lub większa liczba. Sterujący układ może kontrolować pracę każdej diody oddzielnie, co daje możliwość wyświetlania zarówno obrazów statycznych, jak również barwnych, kolorowych filmików. W rękach sprawnych speców od reklamy urządzenia tego typu mogą rzeczywiście dużo zaproponować, a poza tym niezwykle ważne powinno być to, że taka forma reklamy jest tania. Co prawda sam panel jest dość kosztowny, ponieważ ma on w sobie dużo elektroniki, lecz reklamowe kampanie prowadzone za jego pomocą już do kosztownych nie należą. Dość ważne też jest to, że emitowany film reklamowy można szybko i sprawnie zamienić na jakiś inny, czego nie da się powiedzieć o typowych bannerach. Dzięki czemu w ciągu jednej godziny reklamować można kilkadziesiąt usług i produktów.

Tagged with:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*